TEVÉKENYSÉGEK
     
Call Center Outsourcing
Kimen� h�v�sok, h�v�sind�t�s
H�v�sfogad�s, h�v�skezel�s
Telefonos kutat�s
Telemarketing
     ELÉRHETŐSÉGEK
   
cím: euPHONE LINE Kft.
1137 Budapest,
Katona József u. 15.
Tel: +36 1 225-1533
e-mail: [email protected]

Adatkezelési tájékoztató

 

HÍVÁSINDÍTÁS, DIRECT-MARKETING

Hívásindítás, direct-marketing keretein belül az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

  • direct-mail kampányok (DM levelek)
  • piackutatás
  • közvélemény kutatás
  • ügyfél-elégedettség mérés
  • akciós- és promóciós kampányok támogatása
  • új termékek bevezetésének támogatása
  • időpont egyeztetés

Miért is jó a direct marketing, mik a direct marketing előnyei:

  • bármilyen területen alkalmazható
  • interaktív (a megbízó kérhet további információt)
  • személyre szóló
  • bizalmas (a megbízó ajánlatának részleteit a versenytársai nem ismerhetik)

A direct marketing, mint az online marketing része (a webes DM megoldások) további előnyei:

  • a megbízó cége részére pozícionálhatóság: új pozicionálási lehetőségek teremtése a piacon
  • nyomon követhetőség: a reklám által kiváltott hatás mérhető,
  • biztos célba érés, rugalmasság: napi 24 órás reklámozás, a reklámokat bármikor meg lehet változtatni,
  • interaktivitás,
  • jelentősebb mértékű információátadási lehetőség

A direct marketing keretein belül vállaljuk az adatbázis, pontos, friss, naprakész fenntartását, valamint a visszaérkező reakciók, észrevételek, javaslatok, információk feldolgozását, rögzítését.

A hívásindítás keretein belül vállaljuk, hogy egy új termék bevezetését, akciós - és promóciós kampányok lebonyolítását nagy számú telefonos hívásindítással támogatjuk, mellyel hatékonyabb, eredményesebb lehet az értékesítés folyamata a cége számára.

Ügyfél elégedettség mérés, időpont egyeztetés

hívásindításAz ügyfél-elégedettség felmérés elvégzése olyan hívásindítást jelent, amikor a megbízó partnereinél végzünk olyan hívásokat, amikor egy termékre vagy szolgáltatásra vonatkozó elégedettséget mérünk fel. Az ügyfél-elégedettség felméréshez használandó kérdőív elkészítésében szükség esetén marketing szakemberinek tudnak segíteni.

Az időpont-egyeztetés során olyan hívásokat bonyolítunk le, amikor a megbízó részére konkrét időpontokat egyeztetünk pl.: személyes, üzleti találkozó céljából.

A hívásindítás, direct marketing összességében tehát egy jól kidolgozott céges marketing terv megvalósításában, elérésben hatékony támogatást jelenthet.