HÍVÁSFOGADÁS
A hívásfogadás keretein belül az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk
- információszolgáltatás
- rendelésfelvétel
- regisztrációs vonalak
- probléma kezelés/help-desk szolgáltatás
- egyéb ügyfélszolgálati tevékenységek pl.: kapcsolattartás
Az információ szolgáltatás keretén belül vállaljuk olyan hívások fogadását, amikor termékkel/szolgáltatással, céggel kapcsolatban a megrendelők, potenciális ügyfelek részére kell az információt, tájékoztatót átadni.
A rendelésfelvétel során olyan hívásokat fogadunk, amik a potenciális ügyfelek részéről érkezik egy termék vagy szolgáltatás megrendelése kapcsán. Ez esetben nem kell egy call-centert, telefonállomást fenntartania, üzemeltetnie a hívások fogadása érdekében. A beérkező adatokat a korábban egyeztetett formában rögzítjük, feldolgozzuk, így a hívások mértékéről, a hívásfogadások eredményéről rendszeres adatokat kap.
Amennyiben az Ön cégének olyan a terméke vagy szolgáltatása ami igényli a folyamatos tanácsadás, problémamegoldás érdekében az állandó telefonos ügyfélszolgálatot, hívásfogadást akkor ez esetben is állunk rendelkezésre, akár napi 24 órában az év minden napján