TEVÉKENYSÉGEK
     
Call Center Outsourcing
Kimenő hívások, hívásindítás
Hívásfogadás, híváskezelés
Telefonos kutatás
Telemarketing
     ELÉRHETŐSÉGEK
   
cím: euPHONE LINE Kft.
1137 Budapest,
Katona József u. 15.
Tel: +36 1 225-1533
e-mail: info@euphone.hu

 

CALL-CENTER OUTSOURCING

Call-Center OutsourcingA call-center outsourcing olyan kiszervezett funkciót jelent, melynek segítségével nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni és közvetlen, pontos ügyintézést biztosít.

Önnek nem kell külön call-centert fentartania, nincsenek a call-center üzemeltetéséből, fenntartásából fakadó magas, fix költségek. A call-center üzemeltetéshez szükséges munkerő biztosítása sem az Ön feladata, nem terhelik a munkerő bér-, és járulék költségei, illetve nem szükséges a munkavégzéshely szükséges helyszín biztosítása. A call-center outsourcing előnye tehát, hogy nem kell call-centert fenntartani, nem kell a munkaerővel törődnie, nincsenek bér-és járulék kötlségek.

Az outsourcing eredményeként Ön egy költség számlát kap, amit el tud számolni. Ezen túlmenően az előre leegyeztett paramétereknek megfelelően kiértékelt adatbázist fog visszakapni.